новини

Българската публика се запознава за първи път с две от технологиите, които компанията е разработила

Бизнесът може да се възползва от иновациите на дигиталната еволюция. Като признат пазарен лидер в разработването на дигитални и цифрови решения в областта, Schneider Electric приема предизвикателството! Компанията организира директни срещи с потенциални клиенти и партньори по цял свят с една цел – да направи достъпни високите технологии, скрити в концепцията „Интернет на нещата“. С тези думи регионалният директор на Schneider Electric  за Югоизточна Европа Петър Херман приветства представителите на българските медии по време на Schneider Electric Innovation Summit, който се провежда в Интер Експо Център.

„Schneider Electric Innovation Summit е най-голямото събитие в региона от подобен характер“, коментира Петър Херман. Провеждането на форума съвпада и с отбелязването на 20 години от стъпването на компанията в България. Основните цели на Schneider Electric са обвързани с надеждността, безопасността, свързаността и ефективността, благодарение на които компанията е изключително близко до клиентите си, допълни Херман.

Два от световните иновативни продукта на Schneider Electric за първи път се демонстрират пред българска публика. „Те са революция за българския пазар“, коментира Петър Дивитаков, маркетинг директор на Schneider Electric за Албания, България, Косово и Македония. На родна земя бе показан въздушен прекъсвач, предназначен както за жилищни и офис сгради, така и за индустрията. Той позволява цялата електрическа мрежа да се управлява дистанционно – директно през телефона.

Компанията представя и иновативната рилейна защита. Това е изцяло дигитален продукт, който може да се управлява и от телефона. Защитната функция на иновацията е предназначена за уредби средно напрежение основно за електроразпределителните дружества.

Освен с концепцията за „Интернет на нещата“, Schneider Electric си поставя за задача и да бъде изградена среда за безопасно функциониране на умните и автоматизирани технологии. Петър Херман даде пример с отварянето на личната интернет-търсачка и намиране на конкретна информация с една или няколко ключови думи. „Това прави Schneider Electric за индустрията“, коментира той.

Българският ИТ сектор е изключително добре развит и има капацитет да приложи високите технологии, пазарът е широко отворен. Освен това в Пловдив се произвеждат много от продуктите на компанията, който се изнасят в цял свят. Това са само някои от причините, които отговарят на въпроса защо тези иновации са подходящи за представяне и на българския пазар, на Schneider Electric Innovation Summit в България, в Интер Експо Център.

КЪМ ВСИЧKИ НОВИНИ >>