За някои настъпващото лято е време за почивка. За бизнесът обаче това е сезонът на възможностите. Това е моментът за мениджърите в различните икономически сектори да чертаят стратегически планове за развитие и присъствие, да внедряват технологии и усъвършенстват човешкия ресурс. Лятото е и моментът, в който компаниите оформят окончателната си визия за присъствие на международните бизнес изложения през есента.
„Бизнес изложенията са ценни заради комплексните възможности, които предоставят“, споделят от Интер Експо Център. Надниквайки в календара на международния изложбен и конгресен център, личи, че акцентът тази есен ще са дроновете, индустриалните машини, печатът и рекламата и хранително-вкусовата промишленост. Екипите на Интер Експо Център, отговарящи за различните формати, подготвят трескаво екосистемите за бизнеса – MachTech&InnoTech, COPIS, INTER DRONE EXPO, Wine & Spirits Show и Международните хранителни изложения МЕСОМАНИЯ, БУЛПЕК, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО И ИНТЕРФУД & ДРИНК.
Роботи и машини за индустрията

„От 1 до 4 октомври над 170 участници ще обединят усилия в залите ни“, споделят от Интер Експо Център за формата. Перспективите, които разкрива, ще привлекат в София изложители от България, Германия, Италия, Румъния, Турция, Гърция, Сърбия, Чехия, Австрия, Израел, Испания, Китай и др. и посетители от няколко континента, които могат да закупят своя билет на www.machtech.bg.
В основата на формата е съчетанието на две тематики. На MachTech откриваме най-новите металорежещи, обработващи и машини за термообработка, лазерни технологии, заваръчни решения, хидравлични, пневматични устройства и др. От друга страна е InnoTech - платформа за 3D-индустриалните технолгии, автоматизацията, софтуер, роботика и електроника и др.
Дронове и безпилотни апарати в София?

Последното издание бе белязано и от поставянето на световен рекорд. На летище Лесново капитан Николай Калайджиев постави световен рекорд за „Най-много последователни 360-градусови завои без прекъсване в един полет с ултралек самолет“, правейки 888 виража.
Рекламата и печатът – под светлините на прожекторите

12-ото издание, за което можем да закупим билет на www.copi-s.com, поставя на пиедестал графичния и пространствения дизайн, материалите и консумативите, производството на рекламно-информационни елементи, софтуера.
Всичко това, заедно с интригуващи съпътстващи формати, събира в София представителите на рекламни и дизайнерски агенции, печатници и издателски къщи, фрийлансери, дистрибутори, търговци, маркетинг специалисти и рекламисти, фотографи, бранд мениджъри и др.
ХВП - секторът, формиращ 20% от добавената стойност в индустрията
-1.jpg)
Очакванията на организаторите са за още по-мащабен формат. Засега заявката е за над 500 участници от няколко континента. „Обстойно ще бъдат разгърнати всички сегменти на ХВП-сектора“, информират от Интер Експо Център за икономическата сфера, която формира близо 20% от добавената стойност в индустрията на България.
Магията на виното

По всичко личи, че след края на наближаващото лято за бизнеса ще предстои динамичен период. Период на възможности и перспективи, предоставени от платформите на международните бизнес изложения. Повече за форматите, които предстоят в Интер Експо Център, ще откриете на www.iec.bg.