В Интер Експо Център се проведе конференция f5 с 11 от най-опитните Facebook специалисти в България.
Facebook stories разказват истории, разказват емоции във всеки ден от нашия живот. И това е само началото на Facebook бизнес конференция f5 с участието на 11 от най-опитните Facebook специалисти в България. Организираното от DigitalPro, събитието се провежда през целия 16 ноември в Интер Експо Център.
Фокусирайки се върху социалната мрежа, конференцията поставя на дневен ред основните теми, които са пряко свързани с постигането на оптимални резултати при изполването ѝ. Специалистите спряха вниманието на присъстващите, изпълнили до краен предел зала „Витоша“ в Интер Експо Център, върху въпросите, свързани с промените във Facebook Algorithm, новите функционалности на социалната мрежа, copywriting за постове и реклама, съвети за видео реклама и Viral marketing, рекламните стратегии, персонализиран Dynamic Remarketing и други. Собствениците на бизнеси и маркетинг специалистите откриха повече за оптимизацията на Facebook реклами и автоматизацията чрез Facebook Bots.
Израз на изживяване
Онлайн предприемачът и Facebook специалист с близо 7 години практически опит Стилиян Запорожанов въведе публиката в основните правила на конференцията. Активната роля в нея бе именно тази на аудиторията.
„Facebook stories е израз на изживяване, който споделяме на приятелите си. Така идеята за младежка комуникация през Snapchat прераства в stories“, сподели опита си консултантът по дигитален маркетинг Бисер Вълов, сред чиито клиенти са брандове като ozone.bg. Всички платформи от Facebook през Instagram, WhatsApp използват stories. Той подчерта, че вече освен качването на снимки, видео и създаването на дизайн, потребителят вече разполага с много повече свобода за добавяне на символи и рисуване; а всичко това изгражда богата основа за изразяване на поредица от преживявания. „От юни 2018 г stories нарасна изключително много, като привлече повече от 1 млрд. потребители“, каза Бисер Вълов.
„Хоризонталният фийд с движение на информацията отляво надясно Stories е изключително предизвикателство за Facebook“, споделяха специалистите. Благодарение на възможностите, които дава, Stories бележи 15 пъти по-голям ръст от очакваното, преструктурирайки реклама в социалната мрежа Facebook. За ефективното му използване социалната мрежа е създала Stories Ads, чрез което могат да се генерират истории за определени поводи. Затова като тенденция за 2019 г. се очертава „Daily Story“ – публикация с продължителност 24 часа, която отваря нови възможности за нуждите на рекламата.
Създаването на ефективна маркетинг кампания постави във фокуса си Мартин Попов, управител на дигитална агенция Interactive Share. „Нужно е да имате цел, послание и фокус“, каза той. Той съветва както кампаниите, така и продуктите да се тестват предварително. „Бъдете мечтател-реалист“, посъветва той.
Изключителен интерес за присъстващите предизвика богатия хоризонт за действие, което дава бъдещето на социалните мрежи „Story telling“ чрез видео маркетинг. Те бяха запознати и с възможността с малък екип да се подготви успешен безплатен маркетинг чрез използването на Viral marketing. Изключително полезни съвети получи аудиторията за персонализиран Dynamic remarketing и за ефективен Instagram marketing. Ценни съвети бяха дадени и в областта на фуниите за увеличаване на печалбата.
И да се върнем към правилата. Записвайте си, забравете егото си и ръкопляскайте.
Водещият и лектор Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и Facebook специалист с близо 7 години практически опит.
Така идеята за младежка комуникация през Snapchat прераства в stories“, сподели опита си консултантът по дигитален маркетинг Бисер Вълов, сред чиито клиенти са брандове като ozone.bg.
Мартин Попов, управител на дигитална агенция Interactive Share, разказа повече за подготовката на успешна маркетингова кампания.
16.11.2018