
2 минути, няколко клика и минимални усилия. Толкова отнема онлайн покупката на билет за посещение за наближаващите Международни хранителни изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД&ДРИНК и Wine&Spirits Show. „Това е постигнато чрез усъвършенстваната онлайн платформа www.food-exhibitions.bg“, споделят организаторите на формата, който от 13 до 16 ноември ще превърне София в притегателен център за хранително-вкусовия сектор от региона на Балканите и Източна Европа.
На 16 000кв.м. в международния изложбен и конгресен център Интер Експо Център над 500 български и чуждестранни изложители ще представят хиляди продукти от 800 бранда. С щандове ще се включат компании от Европа, Азия и Северна Америка. Сред държавите, от които има участници, са България, Германия, Италия, Испания, Чехия, Полша, Румъния, Украйна, Турция, Гърция, САЩ, Япония, Виетнам. „Още във фазата на подготовката отбелязахме отчетлив ръст в интереса“, споделят организаторите. И отбелязват, че на последното издание са присъствали над 20 000 посетители от 30 държави.„
КУПЕТЕ СВОЯ БИЛЕТ ЗА ПОСЕЩЕНИЕ |
С присъствието си Международните хранителни изложения с един билет посетителите ще се потопят в атмосферата на целия ХВП сектор. ИНТЕРФУД&ДРИНК е насочено към храните и напитките. БУЛПЕК фокусира вниманието към хлебопроизводството и сладкарството, МЕСОМАНИЯ върху месопреработвателната индустрия, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО към млякото и млечните продукти, а Wine&Spirits - вината, крафт напитките и гурме храните.
.jpg)
На трето място изложенията създават предпоставки за идейно обогатяване, което носи със себе си стремеж към застъпване на нови продуктови ниши. Освен това комуникацията на живо предразполага към бързо създаване на качествени и ефективни стратегии за сътрудничество между представители на различни ХВП сектори. Също така, бизнес изложенията са платформа за откриване на нужното оборудване, суровини и софтуер за предприятието, както и за осъществяване на бързи и ефективни сделки на място,
Експертите отчитат и че Международните хранителни изложения често са мястото, на което посетителите от бизнеса откриват правилните хора, от които екипът им се нуждае.

„Трябва да сме наясно, че за да се възползваме от всички тези ползи, е важно едно нещо“, отбелязват експертите. Това е предварителната подготовка. На сайта на Международните хранителни изложения www.food-exhibitions.bg е публикуван пълният списък с изложители. Благодарение на това посетителите предварително могат да проучат участниците, да ги систематизират спрямо интересите си и да се запознаят с продуктите и услугите, които ще са акцент в представянето им.
Безспорно, Международните хранителни изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД&ДРИНК и Wine&Spirits Show, са ключови за всеки с бизнес в ХВП. Форматът предлага много възможности, на едно място, в прецизно таргетирана бизнес среда на всички сегменти от хранително-вкусовата промишленост. Вратите на международните изложения в Интер Експо Център ще са отворени за посетителите от 10.00 до 18.30ч. между 13 и 15 ноември, а на 16 ноември–до 16.00ч.